Για τον Δημήτρη μου - Η Μάνα του
Μην είδες Άστρο του ουρανού τον "Μήτσο" τον Καδράση
το παλικάρι που' φυγε πριν κλείσει τα 16!
το <<ευ ζειν κ΄αγωνίζεσθαι >> το΄χε φιλοσοφία
κ΄στη ζωή του χάραζαν όλη του τη πορεία.
Γι΄αυτό κ΄φίλε μας καλέ θα ζεις μες τις καρδιές μας
Για πάντα να σε θυμόμαστε τις όμορφες στιγμές μας.
Μην είδες άστρο τ΄ουρανού το Δημήτρη Καβαλάρη
Πάνω στο μαύρο άλογο που κράταγε ο χάρος να τον πάρει.
Η μοίρα τον σημάδεψε να φύγει στα 16
μόλις που ένιωθε να πει τι θα έπρεπε να αλλάξει
σε τούτη σκάρτη ζωή, να νιώθουν όλοι εντάξει.
Έπεφτε πάντα ηρωικά για τα ωραία του ιδανικά:
Αγάπη,δίκιο κ΄φιλία
Τα΄χε φυλαγμένα στη καρδιά, δεν ήξερε δειλία!
Η μοίρα τον σημάδεψε να φύγει στα 16
πριν δει την άχαρη μας τη ζωή που έχει τώρα αλλάξει
πως ντουφεκίζουν τα παιδιά για όλες τις αμαρτίες
κ΄εμείς "καρφί" στον καναπέ κοιτάμε...τις μαρτυρίες
Έλα να μας θυμίσεις την χαρά τον έρωτα την δράση
που΄χουν ανάγκη τα παιδιά κ΄όχι την αυταπάτη.
Στάσου κοντά μας μια στιγμή , όλα τα παλέψεις
με το κοφτερό σου το μυαλό, όλα να τ΄ανατρέψεις!
<<Έλεγε όχι στη ψεύτικη στη ζωή που μας φυτοζωεί...
κλεισμένοι μέσα σε κλουβιά να βλέπουμε TV...>>
Παιδί μου η ψυχή σου θε να αναστηθεί στο προσεχώς
της μέρας
όταν και στον αθλητισμό φυσήξει άλλος αέρας!
όταν η νέα τεχνολογία πιάσει υπηρεσία!
όπου Lizer γίνονται μετρητές στο σύστημα
<<Ποσειδώνας>>
κοστίζει λένε ακριβά μα θα έρθει και στην χώρα μας
πρι φύγει ο αιώνας!
θα εντοπίζει κ τον αθλητή που κινδυνεύει να πνιγεί
θα τους χαρίζει λένε την ζωή όταν χτυπάει ο
βομβητής
όπου ανθρώπου μάτι δεν επαρκεί!
Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ
Αφιέρωση στους φίλους-ες του γιού μου...