Με αρώματα της άνοιξης & χρώματα τ' Απρίλη έρχεσαι κάθε πρωινό και φεύγεις κάθε δείλι...

Σκορπώ τα ροδοπέταλα της τριανταφυλλιά σου και γράφω ότι έχει μείνει αθάνατο από τ' άγιο πέρασμα σου..! Να 'ρχεσαι να μου στέκεσαι σαν μέλισσα στο λουλούδι.. όπως και τη ζωή τη ρούφαγες μέχρι το μεδούλι..! Τώρα χαρίζω με το έργο σου.. "το μέλι της ζωή σου" να μένει γλυκιά η θύμηση κι αναπαυμένη η ψυχή σου.!