Τραγούδι Ζεϊμπέκικο των Αγγέλων
Τραγούδι
Το Ζεϊμπέκικο Των Αγγέλων
Χάρε άτιμε, όλα δε θα τα πάρεις! Ο Δημήτρης εδώ θα ζει! κι ας τον έκλεψες εσύ πάνω σε λάθος τους βαρύ! Όχι, όλα δε θα τα θάψεις χάρε εσύ σκόνη δε θα γενούνε! του Μήτσου τα ιδανικά πάντα εδώ θα ζούνε
Ήταν φωτιά το πνεύμα του και σπίθες γύρω φέγγουν “εύ ζην” “εύ αγωνίζεσθαι” στο διηνεκές θα μένουν!
Εδώ θα ζει η λεβεντιά του φίλου μας η ομορφιά σε μπρούτζο χαραγμένη μ’ ένα χαμόγελο που ανθεί στο φόντο της ανατολής αθάνατη θα μένει.
Πέθανες χάρε αυτοστιγμεί μια φωτογραφία του στην τσέπη μου με καίει και την ματιά του σαν κοιτώ μ’ αγάπη με ζεσταίνει Να ‘χω να δίνω και στο Τζο τον φίλο μου το διπλανό που πάντα την προσμένει!
"Η Μάνα σου 17/4/2012"
1. Δημήτρη μου η ομορφιά και η λεβεντιά σου πλέκουνε στεφάνι από λουλούδι, αμάραντος για όσα έχεις κάνει!
Η μάνα σου (6/2/2013)
2. Της Νιότης τα σκυρτίσματα της μοίρας σου πλεκτάνη, κ΄θυμησή σου ποτέ δεν θα πεθάνει!Πως έφυγες αγόρι μου, ο νους μου δεν το βάνει.
Η μάνα σου (5/2/2013)
3. Σε μονοπάτι σκοτεινό δεν άντεξες το πειρασμό να πεις φτάνει ως εδώ! Τώρα της αντοχής μετάλλιο φορείς, κρίμα δεν έζησες να το χαρείς!
Η μάνα σου
